poniedziałek, 23 lipca 2012

Wakacyjne zdjęcia

Jak już wiecie LPS powinny razem z nami wyjechać na wakacje. Niektóre moje LITTLEST PET SHOP były ze mną na wakacjach. Na pewno każdy z Was bierze aparat. Ja też wzięłam i zrobiłam moim zwierzaczkom kilka zdjęć. (...) 
 Na razie byliśmy na osiedlach miasta. Wtedy pupilki zbliżyły się trochę do natury . 
To zdjęcia z opisami:


Na zdjęciu są 3 małpki nazwane przeze mnie Riki Tiki i Tavi.


Tutaj biedronka Kropka odwiedziła swoją żywą rodzinkę.





2 pieski : Miki i Dejzi ścigali się łódkami na wodzie. 



 Króliczek Izabel skakała po łące i napotkała fioletowy kwiatek.




Ptaszek Ćwirek odwiedził karmnik gdzie zimą jego przyjaciele dostają ziarenka.





Lily do zdjęcia pozowała z kaktusem. 





Więcej zdjęć  w kolejnych dniach.






1 komentarz:

  1. Super zdjęcia! Ja też chciałabym zebrać taką kolekcję LPS!

    OdpowiedzUsuń